Instrukcja pierwszego logowania do Office 365 dla Instruktorów PM

(można wykonać ją na dowolnym komuterze podłączonym do internetu)


Uwaga: Jeżeli korzystasz już z usługi Office 365 przed rozpoczęciem procedury musisz się z niej wylogować (patrz punkt 10.)

1. Korzystając z przeglądarki Chrome lub Edge (zalecane) wejdż na stronę portal.office.com i wprowadź nazwę użytkownika którą otrzymałeś (najczęściej jest to pierwsza litera imienia i nazwisko po którym pojawia się ciąg @eduwarszawa.pl, ale nie jest to regułą - może to być całe imię może też pojawić się kropka - proszę o dokładne przepisanie). Po wpisaniu kliknij przycisk DALEJ


2. Jeżeli poprawnie wpisałeś nazwę użytkownika system poprosi Cię o wprowadzenie hasła (przepisz go dokładnie zachowując wielkość liter) - jeżeli nazwa użytkownika wprowadzona jest niepoprawnie zostaniesz o tym poinformowany.




3. W tym kroku należy ustanowić nowe hasło. W tym celu w pierwszej linii przepisujemy hasło otrzymane z PM a w dwóch kolejnych wprowadzamy swoje osobiste hasło (hasło powinno mieć minimum 8 znaków, zawierać małą literę, dużą literę cyfrę i znak specjanly)


4. W tym kroku klikamy przycisk DALEJ


5. Przechodzimy do zabezpieczenia naszego konta. W tym celu wprowadzimy adres pomocniczy, na który będziemy mogli odzyskać zagubione hasło. UWAGA: Proszę o wprowadzenie służbowego adresu email np. inazwisko@pm.waw.pl - w przypadku problemów ułatwi to ich rozwiązanie. Klikamy zaznaczony napis "skonfiguruj teraz"
UWAGA: Gdyby procedura z weryfikacją email nie zadziałała, skonfiguruj weryfikację przez numer telefonu


6. Po wpisaniu Pałacowego adresu email i kliknięciu przycisku "wyślij wiadomość email" na nasz adres pałacowy przyjdzie sześciocyfrowy KOD. Zaloguj się teraz do Poczty PM i odczytaj KOD - możesz to zrobić klikając w link: webmail.pm.waw.pl


7. Wpisz otrzymany KOD w poniższe okno i kliknij przycisk WERYFIKUJ
Uwaga: Jeżeli KOD w webmailu jest niewidoczy kliknij w przycisk "View as HTML"


8. Jeżeli procedura przebiegła poprawnie zobaczysz poniższe okno. Wprowadzenie jednego zabezpieczenia jest wystarczające. Możemy kliknąć w przycisk ZAKOŃCZ

9. Jeżeli logujesz się na komputerze współdzielonym z inną osobą lub osobami w poniższym oknie wybierz NIE



10. Kończąc prace zawsze pamiętaj o wylogowaniu się.



Korzystanie z platformy dostępne jest pod tym samym adresem: portal.office.com

Dziękuję :)

Piotr Kepal